Ściągnąłem zdjęcia z internetu. Dlaczego nie możecie go użyć w ulotce?
Nie wykorzystujemy do druku przypadkowych zdjęć ściągniętych z internetu, gdyż chronione są one prawem autorskim oraz mają zbyt małą rozdzielczość 72dpi. Jeżeli nie macie Państwo zdjęcia, dysponujemy bogatym zbiorem zdjęć w pełnej rozdzielczości czyli 300dpi.
W jakim formacie wydrukować ulotkę, a w jakim plakat?
Najczęściej format A8, A7- stosuje się do kuponów, biletów, A6-A5 - do ulotki, A4- do katalogów, A3-A0- do plakatów, tablic.
Dlaczego nie można użyć mojego logo na banerze, ani wyciąć na ploterze?
Logo powinno być na krzywych czyli w wektorze, aby móc je powiększyć do dowolnej wielkości bez straty na jakości. Ploter nie wytnie logo w bitmapie, gdyż nie widzi konturów, po których ma prowadzić nóż. Na życzenie klienta, wektoryzujemy bitmapy.
Mapa bitowa, obraz w grafice rastrowej, w którym zakodowana jest wartość (kolor) każdego piksela. Sposoby zapisu mogą być różne, dodatkowo, w celu zminiejszenia rozmiaru plików, może zostać zastosowany algorytm kompresji. Do najpopularniejszych bitmapowych formatów plików należą bmp, gif, jpeg. W formie bitmapy są zdjęcia, obrazki, które po powiększeniu tracą na jakości.
Grafika wektorowa zawiera kształty złożone z krzywych (wektorów) oraz wypełnień. Dzięki temu, projekty dostarczane w postaci wektorowej mogą być dowolnie skalowane (powiększane) bez najmniejszej utraty jakości. Formaty wektorowe to najlepsza postać dla logo – taki plik może zostać wykorzystany zarówno na wizytówce jak i na billboardzie.Formaty plików wektorowych: .eps, .cdr, .ai, .svg.
Na ploterze wycinamy tylko pliki wektorowe. Wektoryzujemy pliki, jeśli mają je Państwo w bitmapie.
Dlaczego projekt inaczej się wyświetlał na monitorze, a inne kolory są po wydruku?
Kolory RGB są bardziej jaskrawe, niż te wydrukowane w CMYK.
CMYK - Cyan, Magenta, Yellow, Black . RGB - Red, Green Blue. W dużym skrócie: w przestrzeni RGB pracują monitory, skanery, aparaty fotograficzne, a urządzenia drukujące w CMYK.
Dział graficzny stworzy dowolny projekt od logo, poprzez ulotkę, plakat, kalendarz czy oklejenie samochodu.
Dział marketingu doradzi jaki nośnik reklamy wybrać, by dotrzeć do jak największej grupy odbiorców i osiągnąć zamierzony efekt.
Nowoczesny park maszynowy oraz doświadczona kadra, zadba o to by Twoje zlecenie było zawsze terminowo.
Biuro obsługi Klienta dokona wyceny dowolnej usługi lub produktu oraz poinformuje o terminie realizacji.